برو ضربهات کاری بود دل من سخت شکست و چه زشتبه من و سادگیام خندیدیبه من و عشقی پاککه پر از یاد تو بود و خیالم میگفت تا ابد مال تو بودتو برو، برو تا راحتتر تکههای دل خود را آرام سر هم بند زنم...